קולקצית אקססוריז חדשה
למה לרכוש אצלנו?
1. אנו נותנים ללקוחות שלנו את השרות שהיינו רוצים לקבל. כן, גם אנחנו קונים מוצרים באינטרנט ובחנויות, וגם לנו חשובה מקצועיות, שרות ואחריות שנקבל את התמורה המלאה לכסף שלנו.
2. אנו עובדים עם רופאים ופיזיותרפיסטים למעלה מעשר שנים, מה שאומר שיש לנו את הידע
והניסיון להתאים ללקוחות שלנו בדיוק את מה שהם צריכים.
אנו עובדים עם הצוותים הרפואיים של הקבוצות הטובות ביותר בישראל במגוון ענפי ספורט.
אם יש לכם ספק איזה מוצר אות מידה יתאימו לכם ביותר, כתבו לנו באמצעות לשונית "צור קשר" ואנו נכוון אתכם אל המוצר לפי סוג הספורט שלכם, במיוחד במקרים בהם אתם סובלים מפציעה או כאב. יש לנו 11 שנות ניסיון עם עשרות אלפי לקוחות מרוצים, נשמח אם תעזרו בידע והניסיון שלנו.
3. אנו בישראל היבואנים הותיקים ביותר של המותג בעולם, מבין למעלה ממאה מפיצים ביותר ממאה מדינות- מאז שנת 2011.
זה אומר שאנו טובים במה שאנו עושים, ואנו נותנים תמורה מלאה ללקוחות שלנו בישראל.
בין לקוחותינו: נבחרת ישראל בכדורגל, קבוצות כדורגל וכדורסל מהליגות הבכירות, וכמובן אלפי רצים וטריאתלטים בישראל.
4. אנחנו לא מתפזרים. אנו מתמחים בסוג המוצרים שלנו, ומשכך, אנו הטובים ביותר.
אנחנו לא מוכרים נעלי ספורט, שעוני דופק או משחות שיניים (מכירה "על הדרך" כמו באתרים אחרים). אנחנו לא אתר "דרופ שיפינג", כל המוצרים באתר נמצאים במלאי במחסנים שלנו בישראל ואתם רוכשים אותם ישירות מאיתנו, היבואן הרשמי.
5. אנו מוכרים את המותג המבוקש ביותר מסוגו בעולם ע"פ מגזין LAVA
ראו בתמונה למטה ספירה לא תלויה של העדפת המשתתפים באליפות העולם באיש ברזל.
6. מותר להתחרט! אם רכשתם מוצר ואתם לא מרוצים אנא החזירו אותו אלינו מבלי הצורך להסביר, ונזכה אתכם בסכום הרכישה.
אנו גאים בכך שהפעם האחרונה שזה קרה היה בשנת 2015. הכל בכפוף לחוק להגנת הצרכן.
7. עם כל רכישה הלקוח מקבל במייל את פרטי ההזמנה + את מספר הוואטסאפ הישיר שלנו.
כן, הוואטסאפ הישיר למענה אנושי. לא למוקד קבלת הודעות.
8. אתם מכוסים! כל חבילה שנשלחת אל לקוח מבוטחת ונמצאת תחת מעקב שלנו, במידה והחבילה הגיעה אל נקודת האיסוף והלקוח לא הגיע לאסוף אותה אנו נודיע לו על כך בטלפון, במייל ובוואטסאפ.
9. שוב, בכל שאלה שיש לכם לגבי המוצרים, מידות, אופן השימוש בהם והתאמתם לצרכים שלכם, אתם מוזמנים לכתוב לנו למייל: trifitisrael@gmail.com ונחזור אליכם טלפונית/ במייל. באופן ובזמן שנח לכם.
1. אנו נותנים ללקוחות שלנו את השרות שהיינו רוצים לקבל. כן, גם אנחנו קונים מוצרים באינטרנט ובחנויות, וגם לנו חשובה מקצועיות, שרות ואחריות שנקבל את התמורה המלאה לכסף שלנו.
2. אנו עובדים עם רופאים ופיזיותרפיסטים למעלה מעשר שנים, מה שאומר שיש לנו את הידע
והניסיון להתאים ללקוחות שלנו בדיוק את מה שהם צריכים.
אנו עובדים עם הצוותים הרפואיים של הקבוצות הטובות ביותר בישראל במגוון ענפי ספורט.
אם יש לכם ספק איזה מוצר אות מידה יתאימו לכם ביותר, כתבו לנו באמצעות לשונית "צור קשר" ואנו נכוון אתכם אל המוצר לפי סוג הספורט שלכם, במיוחד במקרים בהם אתם סובלים מפציעה או כאב. יש לנו 11 שנות ניסיון עם עשרות אלפי לקוחות מרוצים, נשמח אם תעזרו בידע והניסיון שלנו.
3. אנו בישראל היבואנים הותיקים ביותר של המותג בעולם, מבין למעלה ממאה מפיצים ביותר ממאה מדינות- מאז שנת 2011.
זה אומר שאנו טובים במה שאנו עושים, ואנו נותנים תמורה מלאה ללקוחות שלנו בישראל.
בין לקוחותינו: נבחרת ישראל בכדורגל, קבוצות כדורגל וכדורסל מהליגות הבכירות, וכמובן אלפי רצים וטריאתלטים בישראל.
4. אנחנו לא מתפזרים. אנו מתמחים בסוג המוצרים שלנו, ומשכך, אנו הטובים ביותר.
אנחנו לא מוכרים נעלי ספורט, שעוני דופק או משחות שיניים (מכירה "על הדרך" כמו באתרים אחרים). אנחנו לא אתר "דרופ שיפינג", כל המוצרים באתר נמצאים במלאי במחסנים שלנו בישראל ואתם רוכשים אותם ישירות מאיתנו, היבואן הרשמי.
5. אנו מוכרים את המותג המבוקש ביותר מסוגו בעולם ע"פ מגזין LAVA
ראו בתמונה למטה ספירה לא תלויה של העדפת המשתתפים באליפות העולם באיש ברזל.
6. מותר להתחרט! אם רכשתם מוצר ואתם לא מרוצים אנא החזירו אותו אלינו מבלי הצורך להסביר, ונזכה אתכם בסכום הרכישה.
אנו גאים בכך שהפעם האחרונה שזה קרה היה בשנת 2015. הכל בכפוף לחוק להגנת הצרכן.
7. עם כל רכישה הלקוח מקבל במייל את פרטי ההזמנה + את מספר הוואטסאפ הישיר שלנו.
כן, הוואטסאפ הישיר למענה אנושי. לא למוקד קבלת הודעות.
8. אתם מכוסים! כל חבילה שנשלחת אל לקוח מבוטחת ונמצאת תחת מעקב שלנו, במידה והחבילה הגיעה אל נקודת האיסוף והלקוח לא הגיע לאסוף אותה אנו נודיע לו על כך בטלפון, במייל ובוואטסאפ.
9. שוב, בכל שאלה שיש לכם לגבי המוצרים, מידות, אופן השימוש בהם והתאמתם לצרכים שלכם, אתם מוזמנים לכתוב לנו למייל: trifitisrael@gmail.com ונחזור אליכם טלפונית/ במייל. באופן ובזמן שנח לכם.